Vaření

Pošlite nám svoj recept

Hliva ustricová bude prekvapením vo vašej kuchyni!

Vydáno: 03. 06. 2018
Určite ste už o nej počuli. V súčasnosti je to jedna z najobľúbenejších húb, šliape na päty aj rozšíreným šampiňónom, či kuriatkam. Neočarí vás len svojou skvelou chuťou, nekonečným množstvom spôsobov ako ju použiť v kuchyni, ale aj zdraviu prospešnými vlastnosťami.
viacej

Co s rajčaty a paprikami? Udělejte si hořčici nebo kečup

Vydáno: 02. 06. 2018
V letošním roce si pěstitelé rajčat a paprik určitě nemohou ztěžovat. Této zeleniny je opravdu dostatek. A když už se přejí všechny nejrůznější saláty, můžete si na zimu udělat výbornou domácí hořčici, kečup, čalamádu a směs zeleniny do polévky.
viacej

Fair Trade - férové obchodování

Vydáno: 01. 06. 2018
Pojem Fair Trade je označením pro spravedlivý obchod. Jeho cílem je podpora znevýhodněných pěstitelů a řemeslníků z rozvojových zemí Asie, Afriky a Latinské Ameriky. Významnou roli zde hraje pouto mezi výrobcem a spotřebitelem – producent má díky Fair Trade zajištěny důstojnější podmínky života i možnost zvítězit nad bídou, zkrátka žít o něco lépe. Spotřebitel má zase díky Fair Trade jedinečnou příležitost zapojit se do snižování chudoby lidí na celém světě, a to velmi jednoduchým a účinným způsobem.
viacej

Sója vo vašom jedálničku

Vydáno: 31. 05. 2018
Bielkoviny sú stavebným materiálom pre naše telo. Sú tvorené z 23 aminokyselín, z ktorých 9 si naše telo nedokáže vytvoriť samo. Nazývame ich esenciálne aminokyseliny a je nutné dodávať ich telu v potrave. Sója obsahuje všetkých 9 esenciálnych aminokyselín, a preto by sa mala objavovať vo vašej strave. Okrem iného pomáha v tele udržiavať vápnik a je bez cholesterolu. Zabraňuje pôsobeniu voľných radikálov, čim ochraňuje bunky proti starnutiu a chorobám. Znižuje riziko upchávania ciev, srdcových záchvatov a infarktu.
viacej

Deň v kuchyni diabetika

Vydáno: 30. 05. 2018
Niektorí ľudia sa v tom, čo zjedia, obmedzujú dobrovoľne, iným to prikáže lekár a nevyliečiteľná choroba. Že však nie je všetkým dňom koniec s človek si môže aj tak dopriať to, na čo má chuť, len v primeranom množstve, nevie každý. Pre diabetikov je preto najdôležitejšie mať prehľad v sacharidových jednotkách, ktoré im pomôžu zorientovať sa v tom, koľko čoho môžu zjesť a čo si smú dopriať.
viacej

Čarovanie s hubami v kuchyni

Vydáno: 29. 05. 2018
Je tu čas chatovačiek a túlania sa po lese. V tomto období si určite prídu na svoje vášniví hubári. Máte radi huby a vyskúšali ste už všetky možné recepty na ich prípravu? Neviete ako svoj hubársky jedálniček oživiť? Vyskúšajte nasledovné recepty!
viacej

Placky a omelety na několik způsobů

Vydáno: 28. 05. 2018
Přepadla vás chuť na něco dobrého? Nemáte čas a potřebujete něco jednoduchého, rychlého a samozřejmě chutného? Není nic jednoduššího, než si ze surovin, který doma má každý skoro pořád, ukuchtit placku či omeletu.
viacej

Zdravé a pestré šaláty

Vydáno: 27. 05. 2018
Šaláty poväčšine vnímame ako prílohu k jedlu alebo ich „hádžeme“ do kategórie niečo ľahké pod zub. Tieto zdravé a pestré zmesi ale môžu byť aj samostatnou zložkou nášho jedálnička.
viacej

Delená strava

Vydáno: 26. 05. 2018
Schdnúť nadbytočné kilogramy a dopriať svojmu telu všetky potrebné žiiny nie je nesplniteľná úloha. V jari sa mnohí pokúšajú zhodiť zimné kilogramy, menej vrstiev oblečenia odkryje tukové vankúšiky. Jarný čas otvára možnosti pre športové aktivity. Konečne môžeme oprášiť bicykle, korčule, zabehať si, alebo si dopriať príjemnú prechádzku v prírode.
viacej

Kozí syr na chuť i pre zdravie

Vydáno: 25. 05. 2018
Kozie mlieko je vraj zdravšie ako kravské. Hovorí sa, že je elixírom krásy a dlhovekosti. Obsahuje viac vápnika, je dobré na trávenie, pomáha proti stresu, alergiám, rakovine, posilňuje imunitu. Napriek tomu ho u nás málokto pije.
viacej
 
 
PRIHLÁSIŤ SA REGISTROVAŤ SA
Zvetsit pismo Vychozi velikost pisma Zmensit pismo
Přidejte se k nám na Facebooku Odporučiť známemu